KOSZTY WYSYŁKI NA TERENIE POLSKI
15 zł – max 2 sukienki – przesyłka kurierska przy płatności z góry
30 zł – 3 lub 4 sukieneki – przesyłka kurierska przy płatności z góry
40 zł – 5 lub więcej sukienek – przesyłka kurierska przy płatności z góry
Przesyłka kurierska za pobraniem na terenie Polski + 5zł do każdej opcji
UWAGA!
W przypadku nieodebrania paczki za pobraniem – zgodnie z z Art. 535. kc. składając zamówienie zostaje zawarta umowa kupna/sprzedaży między klientem, a sklepem. W związku z powyższym kupujący jest zobowiązany do zwrotu kosztów poniesionych przez sklep. W przypadku niezwrócenia kosztów sprawa automatycznie trafia do sądu i kupujący pokrywa dodatkowo koszty sądowe.
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Zamówienia wysyłane są w ciągu 1-7* (licząc od momentu złożenia zamówienia za pobraniem lub od momentu zaksięgowania przelewu).
W razie wątpliwości co do czasu realizacji zamówienia prosimy o kontakt mailowy: salonnikolab@gmai.com
10. Zwroty:
Zwrotu możesz dokonać w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny.
Jeśli chcesz dokonać zwrotu, odeślij towar do Sprzedawcy od którego zakupiłeś produkt.
Odstąpieniu od umowy nie podlegają niektóre rodzaje towarów, np. przygotowane na indywidualne zamówienie klienta.
Sprzedawca zobowiązany jest zwrócić Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia innego niż̇ najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę̨). Sprzedawca jest zobowiązany dokonać zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jaki został przez Ciebie użyty w pierwotnej transakcji. Jeśli chcesz otrzymać środki inną formą płatności, poinformuj o tym Sprzedawcę.
Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu pieniędzy maksymalnie w ciągu 14 dni.
Zwrot płatności może zostać wstrzymany do czasu otrzymania Produktu przez Sprzedawcę lub dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Jeśli chcesz skorzystać z możliwości dokonania zwrotu, poinformuj nas o tym wypełniając dostępny pod linkiem formularz (POBIERZ FORMULARZ). Prosimy Cię o wysłanie dokumentu pocztą lub mailem do Sprzedawcy.
W przypadku śladów użytkowania sprzedawca może zażądać od klienta proporcjonalnego pokrycia strat.
Wymiana
Jeśli chcesz wymienić towar, zwróć go zgodnie z procedurą zwrotu i złóż nowe zamówienie.